sâmbătă, 8 februarie 2014

" Cea mai minunata poveste de dragoste "


" Tin minte ca era prin noiembrie cand mi-ai lasat primul comm pe facebook : " adorabiliciune " era ciudat , nu mai auzisem acel cuvant niciodata si stiam ca e special .
A 2 a zi totul a inceput cu un " Buna , lasa-mi si mie id-ul tau :o3 " .
Ti-am lasat id-ul , eram nerabdatoare sa vorbim , sa te cunosc crezand ca vom fi buni prieteni .
A 3 a zis ai intrat pe mess , am facut conostinta , ne-am spus cate ceva din cotidianul zilnic , am ras iar la sfarsit mi-am spus in gand " inca un prieten " .
Dar a 4 a zis totul s-a schimbat , ai intrat pe mess si dupa ce am vorbit cateva minute ti-am trimis joculetul ala : Ce vrei de la mine ? iar doua din punctele alea pe care le-ai ales era sa fim impreuna si un sarut .
Dupa mi-ai trimis si tu si am ales acelasi lucru , aceleasi puncte .
Prima data am crezut amandoi ca e o gluma , dar asta s-a schimbat , mi-ai spus ca vrei sa fiu a ta .
Neavand curajul sa-mi scrii mie ai pus la status : " http://www.youtube.com/watch?v=pCwnf1nB7w0 , make you mine " .
Atunci am stiut ca esti special si am acceptat sa fiu a ta .
27 decembrie a fost cea mai fericita zi din viata mea .
Eram nerabdatoare sa te vad , sa-mi vad alesul , pana ne-am intalnit am stabilit totul prin mesaje fiind amandoi timizi nu am avut curajul sa vorbim .
Era 3 sau 4 seara cand ne-am intalnit in fata casei de cultura .
Spre surprinderea mea cand ai ajuns in fata mea m-ai luat incet de mana si m-ai sarutat .
Am mers repede tinandu-ne de mana , tu mergeai cu telefonul in mana iar eu cu capul in jos .
Am mers in parc , aveam cele mai mari emotii ,tremuram dar nu stiu daca de frig sau ca sunt langa tine .
Cautam o banca unde sa stam , ne-am apropiat usor unul de celalalt , imi incalzeai mainile tinandu-le strans , imi incalzeam nasucul rece pe gatul tau cald .
Pe atunci stateam la bunica , ne vedeam in fiecare seara , stateam in fiecare seara in bratele tale dar dupa ce m-am intors acasa nu ne vedeam mai deloc , imi era dor de tine in fiecare clipa , abia asteptam clipa cand o sa te vad din nou , dar am trecut prin toate astea.
Am stat despartiti o perioada , a fost cea mai urata perioada din viata mea dar nu vreau sa-mi mai aduc aminte de acele clipe . Dar in tot timpul ala chiar daca nu vorbeam , tu aveai pe altcineva , eu pe altcineva nu te-am uitat nicio clipa .
Pana pe 14 aprilie cand tot printr-un comm pe facebook ne-am impacat , ai intrat pe mess si mi-ai zis " Mamii , vreau sa ne impacam " si eu am zis ca si eu vreau .
Eram cea mai fericita ca te am din nou , ca esti al meu iar , ca pot fi fericita din nou langa persoana care o iubesc enorm enorm .
Dupa ce am stat despsrtiti am invatat ca trebuia sa te pretuiesc , am invatat amandoi ca distanta nu distruge o relatie , am invatat multe .
Dupa o perioada ne vedeam mai des , ne vedeam aproape in fiecare wekeend pana intr-o zi de august cand am hotarat sa ma mut in Pascani .
Mi-ai cunoscut mama , mi-ai cunoscut toata familie in afara de tatal meu pe care l-ai auzit doar la telefon , toata familia mea te iubeste .
Ti-am cunoscut mama , tata , surioara care e cea mai scumpa fiinta , bunica pe care o iubesc ca si cum ar fi a mea si toata familia .
Am petrecut langa tine cea mai frumoasa vara posibila , cele mai frumoase momente si amintiri le am langa tine viata mea .
Daca te am pe tine am tot viata mea .
Langa tine am avut parte de cea mai frumoasa zi de nastere din viata mea , am fost cea mai fericita , tu ma faci cea mai fericita iubire .
Langa tine am avut parte de cel mai minunat Craciun . Abia astept sa pasim amandoi spre un nou an si sa nu se schimbe nimic intre noi .
Abia astept seara de revelion , sa ne puneam amandoi aceiasi dorinta pentru anul care vine .
As vrea sa treaca asa fiecare an din viata mea , sa ma bucur de fiecare clipa in bratele tale si sa nu te schimbi niciodata .
Iti multumesc pentru tot ceea ce ai facut pentru mine in tot acest timp , iti multumesc pentru toata iubirea pe care mi-o porti , iti multumesc ca ai aparut ca un inger in viata mea si ca esti fericirea vietii mele .
Iti multumesc pentru toate sacrificiile facute pentru mine , ca ai trecut prin atatea fara sa te dai batut , iti multumesc ca mi-ai fos alaturi cand mi-a fost greu si mi-ai oferit toata dragostea din lume .
Nu am cuvinte sa-ti multumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine .
La multi multi multi ani noua viata mea , esti tot ce vreau de la viata .
Vreau ca tot ce ne-am propus si toate visele noastre sa devina realitate .
Vreau sa ma trezesc in fiecare dimineata langa tine iar tu sa-mi soptesti la ureche " Buna dimineata , iubire " . Vreau o familie cu tine , un baietel cu ochii tai verzi , buzele tale , parul tau care sa-ti zica " Tatii, te iubesc " . Vreau sa imi spui in fiecare zi ca vei fi mereu al meu.
Vreau sa trecem peste toate impreuna , sa nu ne dam niciodata batuti , sa ne bucuram de fiecare clipa petrecuta impreuna .
Ador cand visam impreuna cu ochii deschisi ca vom fi toata viata impreuna , ador fiecare moment petrecut langa tine sufletel .
Te iubesc neconditionat cu fiecare secunda care trece , te iubesc cu toata fiinta mea si te voi iubii toata viata mea , iti promit iubire .
Azi si in fiecare zi sunt cea mai fericita persoana de pe pamant ca te am pe tine langa mine iubire .. " 

Un comentariu:

  1. Sotul meu s-a intors!!! După 1 an de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii și viața mea a fost spulberată. Am vrut să termin, aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost rupt emoțional în tot acest timp și viața pare fără sens. Într-o zi fidelă, în timp ce navigam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr DAWN. Unii au mărturisit că și-a adus înapoi fostul, alții au mărturisit că restaurează uterul și vindecă afecțiunile cu ierburi. Pe mine m-a interesat mai mult împăcarea cu soțul meu, pe care dr. DAWN a făcut posibilă aducerea soțului meu înapoi în 3 zile. Acum soțul meu s-a întors și de atunci trăim fericiți. Toate mulțumim Dr. DAWN. Aici, las contactul lui pentru toată lumea. Căci are orice fel de provocări,
    E-mail ( dawnacuna314@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere